Конкурс за длъжността Старши експерт, в дирекция "Превантивна дейност”
Дата на публикуване: 09.09.2024 160
РЕГИОНАЛНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ - ПЛОВДИВ
на основание чл.10а, ал.1 от Закон за Държавния служител (ЗДСл), във връзка с чл.13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (НПКПМДС) и Заповед № РД-262 от 09.09.2024 г.
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
за длъжността: Старши експерт, 1 щатна бройка, в административно звено: Дирекция "Превантивна дейност" при следните условия:
1. Минимални изисквания за заемане на конкурсната длъжност, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
- Образование – висше, с образователно-квалификационна степен: Бакалавър
- Професионален опит: 1 година или минимален ранг за заемане на длъжността: IV младши
2. Специфични изисквания за заемане на длъжността: Кандидатът трябва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
2.1. Предпочитани квалификация и качества:
2.1.1. Професионална област - Области на висше образование: "Природни науки, математика и информатика" с професионални направления: "Физически науки", "Химически науки", "Биологически науки", "Науки за земята"; "Аграрни науки и ветеринарна медицина" с професионални направления: "Растениевъдство", "Растителна защита"; "Социални, стопански и правни науки" с професионални направления: "Обществени комуникации и информационни науки", "Администрация и управление", "Икономика", "Технически науки" с професионални направления: "Машинно инженерство", "Електротехника, електроника и автоматика", "Комуникационна и компютърна техника", "Енергетика", "Транспорт, корабоплаване и авиация", "Материали и материалознание", "Архитектура, строителство и геодезия", "Проучване, добив и обработка на полезни изкопаеми", "Металургия", "Химични технологии", "Биотехнологии", "Хранителни технологии", "Общо инженерство";
2.1.2. Кандидатът да притежава: отлична компютърна грамотност - работа с MS Office, електронна поща и Internet; способност да планира, организира и контролира собствената си работа поради необходимост от бързи реакции и оперативност на изпълнението; способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите; отлични комуникативни умения; отлични умения за работа в екип и динамична среда;
3. Други: Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Кратко описание на длъжността: Длъжността е свързана с изготвяне на анализи, доклади, отчети и с обработка на документи във връзка с дейността на РИОСВ - Пловдив, с поддържане на регистри и бази данни, с извършване на дейности във връзка с осъществяване правомощията на ръководителя на администрацията.
5. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест, включващ познания, относно професионалната област за длъжността и относно с администрацията, в която е конкурсната длъжност.
- Интервю
6. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс /Приложение № 3 към чл. 17 ал. 2/ от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (НПКПМДС);
Към заявлението се прилагат:
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.).
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Съгласно чл. 17, ал. 6 от НПКПМДС, изискуемите документи може да се подават по електронен път, чрез посочената в обявлението електронна поща, като в този случай заявлението за участие в конкурса по 17,ал. 2 и декларацията по 17, ал. 3,т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис. Заявления, подадени след срока, както и изпратени по пощата или по куриер, не се регистрират.
7. Срок и място и за подаване на документите за участие:
- краен срок за подаване на документи: 20.09.2024 г.
- място за подаване на документите: В сградата на Регионална инспекция по околната среда и водите – Пловдив, бул. “Марица”122, ет. 2, стая № 4 - Център за административно обслужване - всеки работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа.
8. Списъци на допуснати и недопуснати кандидати във връзка с конкурса, съгласно чл. 21, ал. 4 от НПКПМДС и друга информация за него ще бъде публикувана на интернет страницата на РИОСВ-Пловдив, а именно: http://plovdiv.riosv.com и представяна на информационното табло в сградата на администрацията, на адрес: бул. “Марица” № 122, ет. 2.
9. Информация за начина на определяне на размера на основната заплата:
Размер на основна заплата определена за длъжността: 1550 лв.
Индивидуалният размер на основата заплата ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4, от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9 от Вътрешните правила за заплатите в РИОСВ – Пловдив, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на кандидата.